سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
نرم افزار آزاد
صفحه نخست               ATOM               عناوین مطالب وبلاگ              نقشه سایت

حل مشکل unknown در پلاگین Cocoon

همانگونه که همراهان پایگاه آموزشی AD3 می‌دانند، ما در سری آموزش‌های فیس بوک، برای افرادی که مشکل ورود به فیسبوک و توئیتر را دارا هستند، افزونه Cocoon ، ویژه مرورگر موزیلا فایرفاکس (Mozilla Firefox) را معرفی کردیم (ورود به سایت فیس بوک و twitter بدون محدودیت). خوشبختانه استقبال از این پلاگین بسیار خوب بود و دوستان زیادی توانستند مشکل ورود به سایت فیس بوک را حل کنند. اما در چند وقت اخیر کاربران ایرانی با این پلاگین دچار مشکل شده‌اند و بهتر است بگوییم احتمالا صاحبان این شرکت به دلیل افزایش حجم استفاده از این پلاگین، استفاده آن را در ایران با محدودیت مواجه کرده‌اند و کاربران با پیغام unknown مواجه می‌شوند. در این آموزش از پایگاه AD3 شما را با روشی آشنا می‌کنیم که بتوانید این مشکل را برطرف سازید و مانند سابق از پلاگین Cocoon استفاده کنید.

 

قبل از شروع کار بهتر است از دوست گرامی آقای حمیدرضا محمودی که این راه را پیشنهاد دادند تشکر کنیم.

خطای unknown بعد از زدن کلید Go و کمی جست و جوی سرورهای مورد نظر این پلاگین مانند شکل زیر رخ می‌دهد.

حل مشکل unknown در پلاگین Cocoon

برای حل این مشکل مراحل زیر رو به ترتیب دنبال کنید.

مرورگر فایرفاکس رو بازکنید و وارد منوی Tools بشید و گزینه آخر یعنی Options رو انتخاب کنید تا پنجره Options باز بشه.

حل مشکل unknown در پلاگین Cocoon

در پنجره Options روی برگه آخر یعنی Advanced کلیک کنید و در قسمت زیر برگه‌ها مانند شکل، تب Network رو انتخاب کنید و سپس در قسمت Connection روی کلید Setting کلیک کنید تا پنجره Connection Settings باز بشه.

حل مشکل unknown در پلاگین Cocoon

حالا در پنجره Connections Settings تیک گزینه چهارم یعنی Manual proxy configuration رو بزنید تا 2 کادر زیر اون فعال بشه. در کادر سمت چپ یعنی HTTP Proxy آی پی 200?110?180?129 رو وارد کنید و در کادر سمت راست یعنی Port مقدار 8080 رو وارد کنید و سپس تیک گزینه Use this proxy server for all protocols رو در زیر این قسمت بزنید و سپس کلید OK رو بزنید و بقیه پنجره‌ها رو هم OK کنید.

حل مشکل unknown در پلاگین Cocoon

حالا می‌تونید بدون مشکل ایمیل و پسوردتون رو در Cocoon وارد کنید و کلید Go رو بزنید و پس از متصل شدن وارد فیس بوک بشید و استفاده کنید.

نکته: احتمال داره بعد از مدتی آی پی مورد نظر غیرفعال بشه و در صورت توان آپی جدیدی براتون قرار خواهم داد.

موفق باشید.




موضوع مطلب :

سه شنبه 91 خرداد 23 :: 3:24 صبح

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 10
  • بازدید دیروز: 33
  • کل بازدیدها: 545579