سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
نرم افزار آزاد
صفحه نخست               ATOM               عناوین مطالب وبلاگ              نقشه سایت

کد افزودن ابزارک های نمایش رتبه Alexa در سایت شما

:: الکسا یک از معتبرترین سایت های رتبه بندی صفحات و سایت های وب هست . این سایت با مانیتور و نظارت کردن بر بازدیدهای سایت های مختلف موجود در عرصه وب اطلاعات مختلفی رو از اون ها جمع آوری می کنه و در نهایت رتبه بندی سایت ها رو بر اساس معیار هایی همچون میزان بازدید و … انجام میده .
:: در صورتی که وبلاگ و یا سایتی دارید باید رتبه الکسای شما براتون مهم باشه و سعی کنید که اون رو ارتقاء بدید . قرار دادن یکی از widget های الکسا در سایت و یا وبلاگ شما علاوه بر اینکه امار و رتبه شما رو در این سایت نشون میده ، طبق تجربه های صورت گرفته در افزایش رتبه شما در این سایت هم موثره . و ما پیشنهاد می کنیم که حتما از یکی از این ابزارک ها رو از کد موجود در خود سایت الکسا دریافت کنید و در وب سایت خود قرار بدید .
در زیر من کدهای ابزارک های الکسا رو برای شما گذاشتم که با قرار دادن اونها در وب سایت خودتون می تونید این ابزارک رو داشته باشید . این رو هم اضافه کنم که با کلیک روی این ابزارک ها به صفحه نمایش اطلاعات سایت خودتون در alexa وارد میشید و اونجا می تونید اطلاعات جامع تری رو در این زمینه ببینید .
کد نمایش رتبه آلکسا
:: دقت کنید که در کدهای زیر به جای آدرس www.7Learn.com که دوبار در کد اومده ، آدرس وب سایت خودتون رو وارد کنید و بعد کد رو کپی کرده و در قالب سایت یا وبلاگ خود قرار بدید .
انتخاب کنید :




:: در ابزار های زیر فقط رتبه شما نمایش داده میشه و تعداد لینک های داده به شما نمایش داده نمیشه .






موضوع مطلب :

سه شنبه 91 خرداد 23 :: 9:37 عصر

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 2
  • بازدید دیروز: 11
  • کل بازدیدها: 545202