سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
نرم افزار آزاد
صفحه نخست               ATOM               عناوین مطالب وبلاگ              نقشه سایت

خیلی از ماها علاقه داریم که کارها و فعالیت های اینترنتی رو بدون کمترین زحمتی انجام بدیم. انجام دادن یک عمل در سایت برای یکبار، شاید زیاد مهم نباشه از چه روشی استفاده بشه، ولی بعضی کارها در طول روز بارها و بارها انجام میشه و این باعث میشه که ما دنبال راه هایی بگردیم که دارای سرعت بالا و زحمت کمتری باشه.

کسانی که در شبکه اجتماعی فیس بوک (Facebook) فعالیت دارند، از اهمیت تصاویر به اشتراک گذاشته شده، نگارخانه ها، تصاویر نمایه و … اطلاع دارند و شاید در طول روز ده ها بار مجبور باشیم تا با کلیک کردن روی این تصاویر، آنها را در اندازه واقعی مشاهده کنیم.

بزرگ کردن تصاویر در فیس بوک فقط با قراردادن ماوس روی آنها

 

پایگاه AD3 در این نوشته، به شما افزونه ای معرفی می نماید، که به وسیله آن بدون کلیک کردن روی تصاویر، و تنها با قرار دادن ماوس روی تصاویری که قصد مشاهده آن را دارید، بتوانید آنها را با اندازه واقعی ببینید.

این افزونه برای مرورگرهای Firefox و Google Chrome قابل استفاده است و شما با نصب آن به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

شما قادر خواهید بود این افزونه را برای مرورگر Firefox با نام Thumbnail Zoom و برای مرورگر Chrome با نام FB Photo Zoom نصب نمایید.

پس از نصب این افزونه، یک بار مرورگر را باز و بسته نمایید و سپس روی هر تصویری در فیس بوک قرار بگیرید، آن تصویر به صورت بزرگ برای شما به نمایش در خواهد آمد در واقع پیش نمایش سریع از تصاویر خواهد بود.

بزرگ کردن تصاویر در فیس بوک فقط با قراردادن ماوس روی آنها

کسانی که از مرورگر فایرفاکس استفاده می کنند، می تونند خوشحال باشند، چرا که این افزونه غیر از سایت Facebook در بسیاری از سایت های دیگر مانند Twitter ،   Youtube ،  Wikipedia و … قابل استفاده است.

نصب Thumbnail Zoom برای فایر فاکس

نصب FB Photo Zoom برای گوگل کروم

در صورتی که از این نوشته استفاده کردید، برای دیگران هم ارسال نمایید.

موافق باشید.




موضوع مطلب :

سه شنبه 91 خرداد 23 :: 4:12 صبح

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 5
  • بازدید دیروز: 33
  • کل بازدیدها: 545574