سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
نرم افزار آزاد
صفحه نخست               ATOM               عناوین مطالب وبلاگ              نقشه سایت

Exif Viewer : مشاهده جزئیات اطلاعات Exif برای فایل تصاویر

Exif یا Exchangeable Image File Format یک استاندارد مخصوص فایل ها با فرمت های تصاویر، صداها و دیگر کارهایی که می توان با دوربین های دیجیتال، اسکنرها و دیگر سیستم ها انجام داد می باشد. شما میتوانید اطلاعات اولیه در مورد این فایل ها را در قسمت Properties ویندوز مشاهده نمایید. اما برای مشاهده این اطلاعات برای تعداد فایل های زیاد این کار سختی به نظر می رسد.

نرم افزار Exif Viewer که پایگاه AD3 برای شما معرفی می نماید، ابزار قدرتمندیست که این امکان را برایتان فراهم میکند تا با استفاده از آن اطلاعات کامل Exif فایل ها را مشاهده نمایید.

 

رابط اصلی این نرم افزار شامل یک منوی درختی برای انتخاب فولدر مورد نظر برای مشاهده اطلاعات Exif فایل های آن می باشد. هنگامی که فولدر مورد نظر را انتخاب نمودید، اطلاعات Exif فایل های آن در سمت راست به نمایش در خواهد آمد.

اطلاعاتی مانند Name, Orginal Date, F-Number, Flash و … قابل مشاهده هست.

مشاهده اطلاعات Exif تصاویر

اگر مایلید اطلاعات بیشتری در این صفحه مشاهده نمایید، میتونید روی یکی از عناوین مثلا Name راست کلیک کنید و گزینه Add رو بزنید و هر کدام از اطلاعاتی که مورد نیازتون هست رو اضافه نمایید.

مشاهده اطلاعات Exif تصاویر

اگر نشانگر ماوس رو روی هر کدام از تصاویر ببرید و نگه دارید، یک پنجره به صورت خودکار برای شما به نمایش در می آید که اطلاعات کاملی از تصویر را برای شما نشان خواهد داد.

مشاهده اطلاعات Exif تصاویر

این نرم افزار بر روی ویندوز 8، ویندوز 7، ویندوز ویستا و ویندوز xp با پردازنده های 32 و 64 بیتی قابل اجراست.

دانلود نرم افزار Exif Viewer با حجم 2?23 مگابایت

سایت سازنده نرم افزار




موضوع مطلب :

سه شنبه 91 خرداد 23 :: 4:10 صبح

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 18
  • بازدید دیروز: 3
  • کل بازدیدها: 545554