سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
نرم افزار آزاد
صفحه نخست               ATOM               عناوین مطالب وبلاگ              نقشه سایت

www.ad3.ir- گرفتن تصویر از صفحه نمایش آندروید با Screenshot

شاید براتون پیش آمده باشه که قصد داشته باشید از یک برنامه یا از قسمتی از صفحه نمایش گوشی آندرویدتون تصویر بگیرید و اون رو ذخیره کنید. نرم افزار Screenshot It این کار را به صورت بسیار ساده و دقیق، با تنظیمات بسیار خوب و با امکان برش دادن تصویر و نوشتن روی آن، انجام می دهد و تصاویری با کیفیت عالی براتون ذخیره میکنه.

 

پس از نصب این نرم افزار اون رو باز کنید و طبق شکل زیر روی گزینه اول یعنی Take screenshot کلیک کنید تا در مدت 5 ثانیه برایتان از صفحه عکس بگیرد.

در قسمت Delay هم میتونید میزان تاخیر تا گرفتن عکس از صفحه رو مشخص کنید که اینجا 5 ثانیه تعیین شده است.

همچنین اگر گزینه Pin to status bar رو فعال کنید، دیگه لازم نیست برای گرفتن تصویر از صفحه آندروید برنامه رو باز کنید و فقط کافیه وارد Status بار آنروید بشید و کلید Take screenshot رو بزنید.

www.ad3.ir- گرفتن تصویر از صفحه نمایش آندروید با Screenshot

به صورت پیشفرض تصاویر گرفته شده از صفحه آنروید با پسوند PNG ذخیره میشه که شما طبق شکل زیر در قسمت Image preprocessing با تغییر گزینه Image Format میتونید اون رو به JPG تغییر بدید.

همچنین همونطور که مشاهده میکنید در این قسمت میتونید با انتخاب گزینه Flip image تصاویر گرفته شده رو بر عکس کنید، با انتخاب گزینه Rotate image تصاویر رو بچرخونید و همچنین با انتخاب گزینه Invert colors رنگ تصاویر گرفته شده رو برعکس کنید.

www.ad3.ir- گرفتن تصویر از صفحه نمایش آندروید با Screenshot

مسیر تصاویر ذخیره شده رو میتونید در قسمت Save مشاهده کنید و برای تغییر اون گزینه Save Directory رو انتخاب کنید و مسیر دلخواهتون رو انتخاب کنید.

برای اینکه اطلاعات بیشتری به دست بیارید میتونید از گزینه آخر یعنی Tutorial استفاده کنید و آموزش های لازم رو مشاهده نمایید.

www.ad3.ir- گرفتن تصویر از صفحه نمایش آندروید با Screenshot

در نهایت بعد از زدن کلید Take screenshot میتونید با زدن کلید Save تصویر رو ذخیر کنید یا با استفاده از گزینه Crop تصویر رو برش بدید تا به اندازه دلخواهتون در بیاد.

دانلود نرم افزار Screenshot It 3.32 برای گوشی آندروید با حجم 568 کیلوبایت

پسورد فایل: www.ad3.ir




موضوع مطلب :

سه شنبه 91 خرداد 23 :: 4:9 صبح

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 22
  • بازدید دیروز: 3
  • کل بازدیدها: 545558