سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
نرم افزار آزاد
صفحه نخست               ATOM               عناوین مطالب وبلاگ              نقشه سایت

 همونطور که میدونید چند وقتی هست یاهو گزینه بازگشت ایمیل به حالت کلاسیک رو از منوی Help محیط ایمیلش برداشته. با این حال بعضی از کاربران علاقه دارند به حالت قبلی باز گردند که این میتونه دلایل متعددی داشته باشه. بعضی از مشکلات که در حالت جدید ایمیل یاهو وجود داره مانند سرعت پایین و همینطور کارا نبودن بعضی امکاناتش می تونه دلیل این رجعت به حالت کلاسیک باشه. و البته محیط های کلاسیک همیشه علاقه مندان به خودش رو داشته. برای انجام این عمل می تونید این روش رو انجام بدید.

برگرداندن ایمیل یاهو به حالت کلاسیک

 

 

ابتدا اگر داخل ایمیل خود هستید از آن خارج شوید(گزینه Sign Out رو بزنید.)

حالا باید رزولوشن صفحه نمایش رو پایین بیارید. برای اینکار:

- اگر از ویندوز XP استفاده می کنید، روی Desktop راست کلیک کرده و گزینه Properties رو انتخاب کنید و سپس در قسمت display properties مقدار resolution رو 600*800 انتخاب کنید.

- اگر از ویندوز 7 استفاده می کنید، روی Desktop راست کلیک کنید و گزینه Screen Resolution رو انتخاب کنید و سپس مقدار resolution رو 600*800 انتخاب کنید.

خب بعد از این کارها باید وارد ایمیل یاهوتون بشید. با مرورگرتون وارد صفحه ورود به ایمیل یاهو بشید و ایمیل و پسورد رو وارد کنید تا وارد صفحه اصلی ایمیلتون بشید. پس ورود به صفحه یاهو به شما یه اخطار داده که در تصویر زیر مشاهده می کنید.

برگرداندن میل یاهو به حالت کلاسیک

در پایین سمت راست این اخطار شما پیشنهادی از طرف یاهو وجود داره که در تصویر زیر قابل مشاهده است.

 

برگرداندن ایمیل یاهو به حالت کلاسیک

خب حالا شما با انتخاب کردن گزینه دوم این پیشنهاد، یعنی Return to previous version of Yahoo! Mail می تونید به راحتی به ایمیل کلاسیک یاهو برگردید.

برگرداندن ایمیل یاهو به حالت کلاسیک

در آخر هم رزولوشن صفحه خودتون رو به حالت قبل برگردانید.

موفق باشید.




موضوع مطلب :

سه شنبه 91 خرداد 23 :: 4:44 صبح

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 3
  • بازدید دیروز: 9
  • کل بازدیدها: 545250