سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
نرم افزار آزاد
صفحه نخست               ATOM               عناوین مطالب وبلاگ              نقشه سایت

دانلود فیلم های یوتیوب توسط نرم افزار youtubesaved 1.1

یوتیوب (youtube) یکی از برجسته ترین سایت های اشتراک گذاری فیلم در دنیای اینترنت هست و هر روزه هزاران فیلم و ویدئو کلیپ جدید روی آن به اشتراک گذاشته می شود. بنا به دلایلی سایت یوتیوب به طور مستقیم، اجازه دانلود کردن و ذخیره کردن ویدئوها و موزیک های موجود در آن رو به کاربران نمی ده. در صورتی که بساری علاقه دارند ویدئوهای موجود در سایت یوتیوب رو در رایانه خود دانلود کنند.

 

نرم افزار youtubesaved این امکان رو به شما میده که بتونید به راحتی هر کدام از فیلم ها و موزیک های موجود در سایت یوتیوب رو دانلود کنید.

برای این کار، بعد از دانلود این نرم افزار در پایین این نوشته پایگاه AD3، نرم افزار رو نصب کنید و سپس اون رو از طریق منوی استارت و در قسمت All Programs باز کنید. بعد از باز شدن کامل نرم افزار با تصویر زیر مواجه خواهید شد.

دانلود فیلم های یوتیوب توسط نرم افزار youtubesaved 1.1

اگر قصد دارید فیلمی رو از سایت یوتیوب دانلود کنید، کافیه روی تصویر سمت چپ کلیک کنید. (Download Videos to your device from YouTube)

و اگر قصد دانلود موسیقی از سایت یوتیوب رو دارید، روی تصویر سمت راست کلیک کنید. (Download music to you device from Youtube)

در مرحله باید باید در قسمت Video Link، لینک فیلم مربوطه از سایت یوتیوب رو کپی کنید. کمی صبر کنید تا پردازشش انجام بشه و ویدئو آماده دانلود شود. وقتی پردازش انجام شد، در قسمت Select Output این امکان رو خواهید داشت که فرمت خروجی فیلم و اندازه فیلم رو انتخاب کنید. برای مثال میتونید انتخاب کنید که فیلم با پسوند mp4 یا Flv ذخیره بشه.

همچنین در قسمت Save As ، باید مکان ذخیره فایل ویدئو روی هارد کامپیوترتون رو مشخص کنید.

در نهایت روی کلید START کلیک کنید تا فیلم شروع به دانلود شود.

دانلود فیلم های یوتیوب توسط نرم افزار youtubesaved 1.1

 

لینک دانلود نرم افزار Youtube Saved 1.1 با حجم 450 کیلوبایت

پسورد فایل: www.ad3.ir

سایت سازنده نرم افزار




موضوع مطلب :

سه شنبه 91 خرداد 23 :: 4:5 صبح

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 13
  • بازدید دیروز: 16
  • کل بازدیدها: 545409