سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
نرم افزار آزاد
صفحه نخست               ATOM               عناوین مطالب وبلاگ              نقشه سایت

 www.ad3.ir - تغییر روزانه پشت زمینه دسکتاپ با نرم افزار Bing Desktop

بسیاری از کاربران علاقه دارند که همیشه از یک پشت زمینه یا بک گراند (background)  برای میز کار یا دسکتاپ (Desktop) ویندوز استفاده کنند. اما بسیاری دیگر نیز هستند که علاقه دارند پشت زمینه دسکتاپ رو هر روزه جدید کنند و از تصاویر متنوعی استفاده نمایند. نرم افزارهای زیادی برای تغییر تصویر پشت زمینه دسکتاپ وجود دارد، امروز در پایگاه AD3 قصد معرفی و آموزش نرم افزار تولید شده توسط شرکت مایکروسافت با نام Bing Desktop را داریم و قابلیت های آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

با نصب نرم افزار ساده و کم حجم Bing Desktop که توسط شرکت مایکروسافت ارائه گشته است، این قابلیت را به ویندوز شما می دهد که روزانه تصویر پشت زمینه دسکتاپ شما را تغییر دهد و از تصاویر زیبا و به روزی استفاده نماید.

قابلیت بسیار خوب و کار آمد دیگری که این نرم افزار داراست، همراه بودن کادر جست و جوی سایت بینگ می باشد که به شما این امکان را می دهد که بدون باز کردن سایت bing.com بتوانید مطالبتان را در این سایت جست و جو نمایید و با این کار دسترسی شما برای جست و جو را سرعت می بخشد.

 

برای نصب نرم افزار Bing Desktop ، ابتدا فایل نصب رو از انتهای نوشته دانلود نمایید و سپس اجرا کنید.

در هنگام نصب بینگ دسکتاپ ، صفحه ای مانند تصویر زیر برایتان باز می شود که دارای سه گزینه است و از شما میخواهد که در صورت تمایل آنها را فعال بگذارید.

1-      تغییر روزانه تصویر پشت زمینه دسکتاپ با تصاویر bing

2-      صفحه اول مرورگر اینترنت اکسپلورر رو سایت MSN تنظیم کنید

3-      جست و جو گر Bing رو جست و جو گر پیش فرض مرورگر اینترنت اکسپلورر قرار دهید.

در صورتی که می خواهید تصویر زمینه دسکتاپ هر روز تغییر کنه تیک گزینه اول رو بزنید. تیک گزینه های دوم و سوم رو هم بردارید و سپس کلید Finish رو بزنید.

 www.ad3.ir - تغییر روزانه پشت زمینه دسکتاپ با نرم افزار Bing Desktop

 

نرم افزار نصب شد و به صورت خودکار اجرا میشه و کادر جست و جو شبیه به تصویر زیر رو در وسط دسکتاپ نشون میده و می تونید جست و جوی خود رو به راحتی و با سرعت بالا در سایت bing انجام بدید.

 www.ad3.ir - تغییر روزانه پشت زمینه دسکتاپ با نرم افزار Bing Desktop

 

برای انجام تنظیمات بیشتر در Bing Desktop ، می توانید روی آیکون چرخ دنده کادر جست و جو کلیک کنید و وارد قسمت Setting بشید. مانند تصویر زیر، فعال کردن گزینه اول موجب می شه که کادر جست و جو به بالای دسکتاپ شما منتقل بشه و به صورت Auto Hide یا مخفی کردن به صورت اوتوماتیک در بیاد. یعنی هر وقت لازم داشته باشید با ماوس دیواره ی بالای دسکتاپ رو لمس کنید ، پنجره جست و جو براتون به نمایش در میاد.

با استفاده از کلیدهای میانبر Win+H میتونید کادر جست و جو رو سریعا فعال و به نمایش در بیاورید.

 www.ad3.ir - تغییر روزانه پشت زمینه دسکتاپ با نرم افزار Bing Desktop

 

نرم افزار Bing Desktop در نسخه های 32 بیتی و 64 بیتی ویندوز قابل اجراست.

 

دانلود نرم افزار Bing Desktop

صفحه اصلی دانلود

 

موفق باشید.




موضوع مطلب :

سه شنبه 91 خرداد 23 :: 3:32 صبح

لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 0
  • بازدید دیروز: 14
  • کل بازدیدها: 545525